2013. február 5., kedd

Viszlát Magyarország, helló Franciaország!

Viszlát Magyarország, helló Franciaország! Ezt a kis magyar csomagot állítottam össze, ezekre az élményekre jó emlékezni.


Kézművesek

Ledanna blogja volt az első emlékezetes kézműves blog, amit a neten találtam sok-sok éve, lenyűgőzőnek találtam/találom Anna cérnarajzait. Anna is Franciaországban él, csak ő Párizsban, én pedig a svájci határ közelében.




Fotók: Ledanna
 
 
Vadjutka textilékszeres blogja szintén felejthetetlen, évekkel ezelőtt találtam rá egy este, hajnalig a monotorom elé szegezett. Jutka épp az imént osztotta meg az új, csilis*  ékszereit a facebookon,  én pont ma vetek véget a Csili ékszeres múltamnak, és kezdem a nevemen az építkezést, egyelőre hobbiblogként.
 


Fotók: Vadjutka





Balett
Szegedi Kortárs Balett
Carmina Burana volt az első előadásuk, amit láttam, szerintem még a következő életeimben is emlékezni fogok rá!  


Zene

Péterfy Bori


Bradas Köszönöm a bulikat fiúk! :-)


Sadant


Harcsa Veronika


Bin Jip

------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Nem azért csilis, mert Csili ékszer stílusát viszi tovább, Jutkának megvan a saját stílusa,
csak a csípős bigyó neve azonos.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szöveg és fotó:
Nagyváradi Csilla